03 February 2011

Kucing Siam

Awat la kucing nih ganas sangat eyh!! nampak je kaki orang cakar nampak je cakar!!

Memang kucing siam nih ganas2 kot eyh.

Owh! nih kucing paksu aku ... agak mahal lah jugak paksu aku beli sebab kucing siam.

Mule2 diberi nama Lonter. Lepas tuh opah aku sesuka suki jep tuka name 'bintang' plak. short name 'tang' hahah. 

Si Bintang nih tersangatlah bertuah sebab!! frst n foremost opcos lah paksu aku sayang kau lebeh !! hahah. pastuh makan nak yg sedap2 jeh! ikan ayam tak makan. tiap2 ari makan friskies~ 
Yang paling tak tahan rumah dye!! perghhh~! bertingkat2 kalah rumah perdana menteri woiii!! hahahh.

Okeh! aku tak tau nak cakap ape dah . jom layan gamba2 di bawah ini ^^v

memperkenal kannnn ~ si Bintang yang tak hensem, garang, lagi kerek !!

kuat makan~ dan kuat jugak lah kau membuang yer..... !

tengok ! muke garang gler. takde saper nak ngorat kau kalo muke garang sgt. herherr

Menguappppp !! euwww. semacam jerk aku tengok =_=''

Aku dah cakap kucing nih memang kerek gler...jelir lidah lagi !! memang kerek kannn !!=P

memikirkan mase depan. dimanakah aku 10 tahun akan dtg .. herrher

 panjangnye uban =P




bela kucing mendatangkan rezeki ?? erk .

No comments:

Post a Comment