11 November 2010

apabila ke dapur = )

Bangon2 jer Takder Breakfst pon = (

mak aku keje. Tak sempat nak masak laa...

sekarang dah dekat rumah so aku lah yang kena masak T__T


kalau dekat poli bangon jerk teros p cafe. pilih la ape pon nak makan.hhha.meriah meriah!

grrr.. dah la agak kurang mahir sket dalam bab bab memasak nih .hadooiis!

makan aku tau laahh ^^v agagaga

Simple2 tuh boleh lew...

Jom2 tengok ape yang aku selalu masak biler masok dapor.hhaa

ni diaaa.... FAST FOOD = )
rase nak penampor ! igt masak aper lah kan . ekiki
Makann yang paling senang nak masak di alaf ini . haha.

Daging buger .Nugget ayam dannn sosejjj
Mudah . Cepat . Sedap
ngee

Nasib lah ade banyak stok benda nih dalam fridge !
Kalau tak enggak tau kok maou makan apa...
Kalau masak ape2 pon selalunya aku makan sorang jer la ... 
kalau bagi yang lein rase ade jer Komen2 yang agak PANASS gituh ..huu

halamax ! hangos lah plak +__+

daann ini lah dya hasil nye = ) 
mayo wajib ada !
ceh ! macam rancangan memasak lah plak .
ekiki





Lunch nanti nak masak per plak = ( 
hadoiiss






mak aku selalu BEBEL biler lah aku ni nak pandai memask?? hahha...
Nanti2 lah. nak dekat kawein nanti ker baru belajar memasak dengan sedetail2 nye = )

4 comments:

  1. haha ! sama lahh kita,bangun pagi goreng yang mana instant je..cepat and sedap..saya pun nak blaja masak bila da nak kawen..mmg jenuh ler mak kita membebel yopp!XD

    ReplyDelete
  2. haha sama la kite..x pandai masak gak..kita belajar slow2 ek..hahhaha

    ReplyDelete
  3. da lame tak main masak2.
    rendu nak kotorkan dapur..
    hehe

    ReplyDelete