13 June 2011

love . love. love

Seriously im in love with someOne else ~ arghh !! takde lagi Mr.S = ( uhu... sedih nye ...
Maybe memang sudah tertulis tiade jodoh diantare kami = (
Takper laaahhh ... ehe =P

Single is better than marriage . aha . gila sudah ~ 

Okeh2 ... Actually aku sudah jatuh cinta sama HAZAMA AF9 !! jatuh cinta dengan cara hazama perfome dkt stage .... memang hebat larh ~! 
bak kate faizal tahir Hazama is performer okehhhh ... 

Aku tak tengok af9 nih dari awal sebab time tuh still dekat poli lagi ... balik rumah baru lahh dapat tengok dan af9 nih adalah af yang terakhir, takde af dah lepas nih...
starting aku tengok af9 nih time kemasukan hazama n fina ~ 
so! dari situ aku dah start suke Hazama~ suare dye Rock .. 
n aku rase belum ade org lagi yang mempunyai voice macam dye kan kan ??

Dannn lagi sweet bile anak saudare dye panggil pak lang ~ ahah ... shooo shweettt =P

Lagu baru hazama CINTA TERAGUNG pon best.. n congrate dkt Hazama Juara Af9 
dan finalis yang lain= )
ehh! lagu Lena pon best jugak = )




makan mee hailam = )

No comments:

Post a Comment