15 April 2011

dari mata turun ke ??

 
Tak payah la weyh nk bermain dengan mata. aku tak suke taww .. seksa tengokkk oii !!

Jangan sesekali pandang n tenung dengan care sebegitu.. takot nanti tetiber plak
aku fall in lofe dekat kawww ! erkk.. [rahsia hati tak siape yang tahu]

Story mory di sebalik mate kaww boleh buad paru paru nih, eh! silap..hati..jadik kelam kabut kau tahuu ... ngaaa~ kenape tak terus terang je ?? lebih bagus = )  
eh !! jangan2. simpan jep lah .tak perlu kot. Tenq ^^Y

Boleh nampak kot dekat mata kaw tuh macam2 cerita samaade baik or buruk . 
sedih atau gembira . aku paham >_<

Tujuan sebenar mate kaww...cinta atau kawan ?? scandaless ?? gile hapeer?? .
sori gory lah erk tak bole lebih2 ^^

Dari mate kaww segala kebenaran/penipuan bolehhh nampak lah weyhh... 
ikhlas kah kaww?? ^^

Jangan tenung macam tuh lagi lahh !! aku takot ... takot ... takot weyhh ! sebabb!
DARI MATA TURUN KE HATI ^^



Puas hati walaupon tak dapat A plus/A minnors .. atleast aku takde B minnors or C ^^v

No comments:

Post a Comment