24 December 2010

Salah kau kau kau !!!

- Tajuk macam nak condem orang jeh ! ngehngeh

- Tetapi pada dasarnya tidakkk ! Tolong jangan salah faham. okeh okeh okeh .

- Dah lame kot entry ni aku simpan .

- Dannn aku rase macam nak publish plak .... ^^v

- Okeh! Persoalannya disini kenape dan mengape lah ekk kita suke salahkan orang lain, bila sesuatu terjadi pada diri kita?

- Kenape kita x cari salah kita dulu? kenape kite x salahkan diri kita dulu? kenape???

- Agak Tak baik lah yerp asyik nak menunding jari kat orang jerp ^^v

Kes : sebab kau! aku gagal final exam !! kalau aku tak ikot cara kau, mesti aku lulus
Sepatutnya. salah aku jugak. kenape aku mesti ikot cara dye! kenape lah aku tak boleh nak jadik diri aku sendiri .
ermmm .padan lah dengan muka kan . gagal exam x)

Kes : sebab aku kenal kau hati aku hancur berkecaiii kecai kau memang jantan / betina tak guna!!!
Sepatutnya. salah aku jugak, yang aku pg layan dye watpe ...kan kan kan = )

Kes : sebab kau la nih weyh !! kau yang kenalkan aku dengan dye, sow! sekarang dye dah tipu aku kaw kaw tau tak?!!
Sepatutnya. salah aku jugak .. yang aku nih menggatal sangat nak kenal dengan dye watpe .. hurm ! menyesal dow!

Kes : sebab ikot cakap kau aku kena marah dengan mak aku! aku kena buang dari poly !! bodoh tol !
Sepatutnyaa. salah aku jugak. buat ape lah aku dengar ckp kau. ikot jer kate kate kau macam org bodoh .

Banyak lagi laaa kes yang sewaktu dengannya tapi kesimpulannya !
jangan sesuka suki je nak salahkan orang, jangan asyik nak berdalih jeh!! tapi tunding jari tuh kat diri sendiri dulu. 

Peringatan untuk diri aku jugeek. peaceeee ^^v




tibe tibe jerp nak buat p/s !
to him : aku bukan yasmin yang kau pernah kenal dulu ekkkk . beware !

No comments:

Post a Comment