01 October 2010

suka suki

Semalam main kuiz facebOok … Perwatakan Anda Dalam Memilih Pasangan





-Bukan aku dah in aReLationshp ka +_+

-Hahahha….borink kowt time nih. Saje jer nak test ! SO, ini lah resultnya ^^v

-Aku rase bende nih macam betoL… DIRI AKU KOWT , mesti lah aku tau macam mane kan….

 -Tak suke rush rush ! ye! sungguh tepat sekali statement itu yer  ( ;

 -Aku tak suke baru je kawan dalam 2 , 3 tahun dah ajak nak kawein . ouchh… bia lah sampai umoq nak masuk 30 tak kawein lg pon taper.. asal kan aku betul betul kenal kau ! betul betul yakin yang kau ikhlas nak kan aku ! dan… one more biar lah Famly aku betul betul restu aku berkawan dengan sesape pon ^^v

Sebelum nih dah 3 kali frust menOnggeng atas meja +_+ hahha! Tak der lah sampai atas meja!
Itu semua adalah pengajaran dan pembelajaran yer  buat diri aku ! Lenkali jangan cepat sangat fall in Love dan mudah percaye dengan kata kata lelaki hipOkrit  yerrrrr meen !!! Oky +_+

-SUMPAH AKU BENCI 3 ORANG MANUSIA YG TELAH MENGHANCURKAN HATI AKU SEBELUM NI SAMPAI MATI !!
(yang sorang tu dah terima kot pembalasan nye! yuhUuu !!! 2 Lg is COming ... wait n C ! hahah)

Mak aku dah pesan jangan nak kawein awal awal … belajaq dulu sehingga tahap yang sepatutnya, ada keja tetap, dah ada kereta duit sendiri… baru PK naaa…ngee… dah kuaQ daa basa Utaraq aku . aLmaklumlah skang blajaq kat belah utaraq_Perlis !



dah siap pakai baju raya ! boleh plak clas bataL !! ish +_+

No comments:

Post a Comment