23 October 2010

Putus ) =




Lagu eah.... jangan salah faham ^^v . ekikiki 


Frstime kot aku hayati lirik lagu nih. selalu tu dengar je... tak amek port sangat pon pasal lirik2 ni.....hahahhaa...
 Suke dengar lirik lagu ni (PUTUS by Melda Ahmad) ..... 
cube korang hayati dengan penuh feeling tanpe sebarang gangguan ^^v ngehhh



aku duduk sendirian dikamarku
menangis kesepian kernamu
kau tinggalkan aku
kau cari yang lain
tergamakmu merobek hatiku
tapi setelah kau pergi
aku mendapat lebih baik darimu
dia hargai aku
dia sayangi aku
lebih daripadamu
aku ingin kau tahu betapa ku gembira
tidak lagi bersama mu
namun pastinya nanti kau akan sedari
yang kau perlu cintaku
yang kau perlu cintaku
yang kau perlu cintaku




Ditujukan khas untuk org org yang pernah buat aku merane sebelum ini ^^v
TAPI SETELAH KAU PERGI ..AKU MENDAPAT LEBIH BAIK DARIMU !!
AKU INGIN KAU TAHU BETAPA KU GEMBIRA  TIDAK LAGI BERSAMAMU ( :
yuuhuUu ~

No comments:

Post a Comment