06 October 2010

rabu yang indah !!!

-ish tension laah ! dengan penyakit ni +_+

-memang dah diSet agaknye,setiap hari rabu je penyakit ni mesti datang . whaha

-nak belajar pon susah ... tak boleh nak fokus daaa aku dalam clas.
 seksa sungguh la penyakit ni !

tengoklah keadaan aku time ni! tak boleh nak fokus disebabkan selsema yg agak terok . rase ngantok je ~


-OMG.dah la hari rabu clas dr pagi sampai petang..
 lagi bertambah tambah runsing !

-untuk hari tu sahaje 5 paket tisue aku kerjekan ... >_< sampai merah hidung aku ni dibuatnye!

-tapi yang pelik nye setiap hari rabu je selsema aku ni teruk sangat sangat !
 tak tau lah kenape ...

-resdung ?? rasenye takde kot ..

-arghh ! benci selsema ...


banyak betul keje yg nak kne settle kan sebelum final exam . 
bosan laa weyh !!
nak balikkkkkkkkkkkkk ruma !

No comments:

Post a Comment