11 October 2010

10 ^_v

- ceh ! mentang mentang semalam 10.10.2010.nak jugak tuh post entry pasal nom 10 . ekikiki
- Kebetulan aku pon lahir bulan 1o  peace ^^v


sekarang aku nak bincangkan[ceh ! macam bincang ape je kan.wha] 10 perkare yang aku buat bile On Lpy !
(eyebck bawa mate aku nih semakin melampau lah!ni lah dye akibat tidoq lambat+_+)

1. pasang lagu kesukaan : earphone wajib pakai . baru feeling ~ aku akan pasang volume sekuat kuatnye ^^v

2. lap keybord : banyak sangat habok ! mane datang pon ntah .

3. online facebook/blogger : macam biase laa yer ... nak tengok ade tak komen . ekiki. lpas tu kalau ade idea update lah blox . ngee

4. online ym : saje saje je on ... mane tau ade member nak sembang sembang kerr .. nge ^^v

5. online metro : aku suke bace paper metro .. maklumlah kt sni nak tengok berita pon susah kot paper metro pon bukannye ade kt poli ni.yang ade kosmo... nasib ade internet. dapat lah jugak nak tau issu2 semase ( ;

6. assignment : tengah tengah online tu buat jugak lah assgnment. sebab ade assgnment yang perlu gune lapy 

7. Edit gambar : haha. kalau rase gambar tu perlu diedit utk diletakkan dalm fb / blog aku edit laa... kalau tak memang malas kot nak edit edit pic ni +_+ aku tak kreatif !

8. kemas file/folder : aku punye desktop Takpayah cakap lah ! gler bersepah dengan file folder yang ntah ape    ape ntah .mane tak nye .. bile nak save file je aku letak kt desktop ... lepas tu nanti mule la serabut ^^v

9. Layan muvie : pe Lg ! korean drama lah . myGirl tak katam lg . so abeskan cyter tu je lah sampai katam. whahahah

10. sleep : selesai semua bnde . go to start then shut down ~ pensan kejap lah !



10 perkare yang korang buat plak ??

No comments:

Post a Comment