27 February 2010

♥ blogging !

sudah setahun lebeh[since 7.8.2008] aku berblogging, masih setahun jagung lg . heheyh !
ader jugk laa perubahan yang da dibuat, sket jerk.xbyk pon.bukan berubah layout jerk .hee
kalau dr segi penulisan aku masih lg cam hampeh, haha !(yg x berubah) aku masih lg story pasl life, persekitaran,pengalaman lepas dan kongsi dgn korang sume artikel (ceh ! xley blah!) yg aku bace yg banyak nyer merepek . ahah !

aku bg grooming sket blog, ahahaha! blog mao grooming gak weyh =p
MySpace
maleh nk letak widget byk byk tp kalau kurang sgt pon nampak kosong, bosan lah !jgn lah terlampau byk, bukan jadik berat je, gelebeh sekali =p
pastu klu menaip aku xder da nk tulih cam konon konon ayt bebudak skang, cth nye gilew=gila ,cytew=cerita, sal=pasal, adew=ada dan lain lain lg. ape kejadahnye perkataan nih .haha. bile bce bce balik,aku jer yg phm org lein penink penink lalat+kutok.hoo.sory aku lebeyh sker be myself =]

dulu mase mule mule berblogging aku masih dok dalam kelompok sengal sengal gitu .aha.tp skng boleh laa .. da pndai sket .[puji dri sndiri nmpk]hoo
dan one more aku paling x suker bile ade org tiru style,gaye,care,teknik n mcm mcm lg lah yang ade pade blog aku nih.seyes x suke.
MySpace
be your self bole x???


dannn... yg penting aku epy berblogger nih ! hee~
alhamdulillah dalam setahun lebeh nih blog aku blom ada dicemari dgn kata kata busuk kecuali yg aku type sendiri.ahaha!

so komen komen k = ] peace


= ] meen

No comments:

Post a Comment